Izlet veterinarjev - Triglav 2018

(25.09.2018) V letu 2017 je bila ustanovljena Facebook skupina Veterinarji hodimo v hribe z namenom kombinacije druženja in rekreiranja veterinarjev in tehnikov, ki delajo v veterinarski praksi.

Letos smo se odločili, da se podamo na naš najvišji vrh – Triglav.

Prijetna skupinica devetnajstih veterinarjev, veterinark in tehnikov iz cele Slovenije se je 15.9. zbrala pred planinskim muzejem v Mojstrani. Po pozdravu, razdelitvi majic in obližev za žulje smo se podali na pot.

Naš cilj je bil priti do Kredarice po poti Čez prag. Zaradi različne kondicije, ki jo imamo oziroma je nimamo, je pot trajala za najhitrejše 4, ure za najpočasnejše pa 6,5 ur (s piknikom med potjo :-) ).

Večer smo preživeli ob dobri družbi s kitaro, ki so ji zaradi preobremenitve pokale strune, in petjem do zadnje minute, ki nam je bila še dovoljena. Nato pa smo se šalam nasmejali še v spalnih prostorih.

Izlet veterinarjev - Triglav 2018

Zjutraj smo se zbudili že ob 5:30 uri, pojedli in se odpravili na vrh Triglava. Med potjo do malega Triglava smo se ustavili in občudovali prečudovit sončni vzhod. Po dobri uri hoje smo srečno prispeli na vrh, kjer pa ni bilo stolpa.

Bila je le mini maketa, saj so pravi stolp ravno te dni odpeljali na renovacijo. Sledil je krst za vse novince, nato pa smo se počasi odpravili v dolino po poti čez Krmo.

Dvodnevni izlet smo zaključili s picami v eni od Gorenjskih picerij.

Ker sta bila dneva res nepozabna, smo se dogovorili, da bo izlet na Triglav postal tradicionalen. Lepo vabljeni stari, mladi, suhi in močnejši,… da se nam pridružite.

Pred tem pa imamo v planu organizirati še kakšen družabno-rekreacijski vikend s petjem in dobro hrano, kamor ste, seveda, vsi lepo vabljeni. Vsi dogodki bodo objavljeni na Faceook skupini Veterinarji hodimo v hribe.

Zahvala IRIS d.o.o. za majice, obliže in pogostitev.
Matic Kebler, dr.vet.med.

Avtorji fotografij:
Matic Kebler,  dr.vet.med.
Veronika Einspiler,  dr.vet.med.
Žiga Dodič,  dr.vet.med.

Sorodni članki

ZOO Ljubljana; Vir slike: ZOO Ljubljana

Pomladne novosti v Živalskem vrtu Ljubljana

Pripeljali smo dve novi ogroženi vrsti za ZOO Ljubljana in sicer filipinskega kljunorožca in svinjskega jelena

Letos aprila bo pod okriljem IAVH (mednarodne veterinarske homeopatske organizacije) ter SVHD (sloevnskega veterinarskega homeopatskega društva) Slovenija prvič gostila mednarodni veterinarski homeopatski kongres

SZVMŽ vas vabi, da se v soboto, 17. februarja, ob 9. uri udeležite spletnega seminarja o klinični prehrani psov in mačk s predavateljico Cecilio Villaverde Haro.

ZOO Ljubljana; Vir slike: ZOO Ljubljana

Zimske počitnice v ZOO Ljubljana

Ponovno lahko svoje otroke razveselite z nepozabnimi zimskimi počitnicami, ki se bodo odvijale vsak dan med 19. - 23.2.2024!

SZVMŽ vas vabi na izobraževanje za veterinarje z naslovom Rentgenska diagnostika skeletne patologije pri mačkah. Izobraževanje bo potekalo v sredo, 14. februarja, ob 17.uri v Hotelu A, Mala Pirešica 20, Petrovče (AC izvoz Žalec)

SZVMŽ Psychovets

Spletni seminar o duševnem zdravju in dobrobiti veterinarjev

SZVMŽ vas vabi, da se v četrtek, 25. januarja, ob 18. uri udeležite spletnega seminarja na temo pomena duševnega zdravja in dobrobiti veterinarjev, s katerim odpirajo letošnjo pestro sezono SZVMŽ izobraževanj

Veterinarska fakulteta Univerze v Ljubljani

Strokovno posvetovanje Eno zdravje 2023

Veterinarska fakulteta in Nacionalni inštitut za javno zdravje ob svetovnem dnevu Eno zdravje organizirata strokovno posvetovanje.

SZVMŽ

Anestezijska delavnica SZVMŽ

SZVMŽ vas vabi na anestezijsko delavnico, ki bo potekala v soboto, 2. decembra, v veliki klinicni predavalnici Veterinarske fakultete